Godziny działania sklepuZamówienia można składać 24h/7
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00
Jak zwrócić i reklamować?
Reklamacja i zwrot
Ile mam czasu na zwrot? Zgodnie z regulaminem sklepu przysługuje 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki.
Jak mogę poinformować sklep o zwrocie? Pierwszy sposób to skorzystanie z formularza kontaktowego. W odpowiedzi prześlemy stosowny formularz, który można wypełnić.
Kto płaci za zwrot? Zgodnie z art.34 ust.2 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania do sklepu).
Kiedy otrzymam pieniądze? Zwrot dokonywany jest zaraz po otrzymaniu oraz sprawdzeniu przesyłki nie później niż 14 dni.
Jak mogę reklamować produkt?
Każdy przypadek reklamacji jest inny i staramy się do niego podchodzić indywidualnie.
Reklamację można składać na dwa sposoby, kontaktując się z nami: