1 » Jak zwrócić i reklamować?2

Kontakt

  • emar Mariusz Tyszko
    ul. Wrocławska 11a/2
    55-300 Środa Śląska
    NIP: 8992568712
  • E-mail:sklep@oswietlenie-swiateczne.pl
  • Telefon695 143 938
  • Godziny działania sklepuZamówienia można składać 24h/7 Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

Jak zwrócić i reklamować?

Reklamacja i zwrot


Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z regulaminem sklepu przysługuje 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki.

Jak mogę poinformować sklep o zwrocie?
Pierwszy sposób to skorzystanie z formularza kontaktowego. W odpowiedzi prześlemy stosowny formularz, który można wypełnić.

Kto płaci za zwrot?
Zgodnie z art.34 ust.2 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania do sklepu).

Kiedy otrzymam pieniądze?
Zwrot dokonywany jest zaraz po otrzymaniu oraz sprawdzeniu przesyłki nie później niż 14 dni.

Jak mogę reklamować produkt?

Każdy przypadek reklamacji jest inny i staramy się do niego podchodzić indywidualnie.
Reklamację można składać na dwa sposoby, kontaktując się z nami:


1) ) telefonicznie: 695 143 938
2) @ mailowo: sklep@oswietlenie-swiateczne.pl


 
Przejdź do strony głównej

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Wygodę i duży wybór metod płatności zapewnia tpay.com
OswietlenieSwiateczne © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja Stolems.com | Oprogramowanie sklepu shopGold.pl